Help

Welkom op de klantenservice pagina van Tintelingen. 
Op deze pagina vindt u een aantal links naar veel voorkomende vragen. Wij hebben ervaren dat veel vragen vaak gesteld worden en de antwoorden op deze veel gestelde vragen vindt u hieronder.

Tijdschriftenabonnement
Heeft u een vraag over uw bestelde tijdschriftenabonnement. Klik op deze link: http://cn.readandview.nl/tintelingen. Hier kunt u onder andere uw adres wijzigen en zien wanneer uw eerste nummer komt. 
Een vraag stellen aan de helpdesk
Mocht u desondanks een vraag hebben welke u niet terugvindt op deze pagina, dan kunt u altijd een vraag stellen aan onze klantenservice. Klik hiervoor onderaan deze pagina.

Orderstatus
Uw orderstatus kunt u 24-uur per dag bekijken via www.mijntinteling.nl/ordercheck (houdt uw toegangscode en wachtwoord bij de hand). 

Wijzigen bestelling
Uw bestelling kunt u alleen zeer kort nadat u besteld heeft nog wijzigen. Dit kan door in te loggen via www.mijntinteling.nl/ordercheck en uw bestelling te 'verwijderen'. Daarna kunt u een nieuwe bestelling plaatsen.

Vragen & Klachten
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Tintelingen klantenservice. Dit kunt u doen door op www.mijntinteling.nl/helpdeskform het formulier in te vullen of telefonisch op het telefoonnummer van de klantenservice dat u in het Tintelingenboekje vindt. Is uw vraag na contact met onze klantenservice niet verholpen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij Tintelingen. Dit kan per brief of per mail onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en toegangscode en wachtwoord naar:

Tintelingen B.V.
T.a.v. Klachtenafhandeling
Postbus 228
5201 AT ’s Hertogenbosch

Per mail dient u uw te richten aan klantenservice@tintelingen.nl
Zodra we uw brief of mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.